Pracownik Ds. Obsługi Klienta I Koordynacji Zamówień - OFERTA-16/01/2025/8470

Informacje podstawowe
Nr ref.wew: OFERTA-16/01/2025/8470
Data ważności od: 16-01-2025
Data ważności do: 23-01-2025
Dane oferty
Typ oferty: umowa o pracę
Stanowisko: Pracownik Ds. Obsługi Klienta I Koordynacji Zamówień
Branża: Handel
Zakres obowiązków:

Miejsce pracy: Łukawiec koło Rzeszowa

Godziny pracy: 7:30-15:30

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby na stanowisko, które łączy obsługę klienta z koordynacją zamówień w firmie zajmującej się produkcją nadruków oraz haftów na odzieży reklamowej i roboczej.

Pracownik będzie odpowiedzialny za:

  • Obsługę nowych i stałych klientów (zbieranie i przetwarzanie zamówień),

  • Dosprzedaż produktów oraz utrzymywanie relacji z klientami,

  • Pracę na wewnętrznym raporcie firmy, który monitoruje zamówienia oraz ich obieg,

  • Bieżącą współpracę z działem produkcji i administracji,

  • Sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel,

  • Przygotowywanie projektów i wizualizacji dla klienta,

  • Obsługa programu do faktur i monitorowanie magazynu oraz realizowanie zamówień ze sklepów internetowych, allegro oraz składanych mailowo.

Wymagania:

  • Umiejętność obsługi programu Excel (znajomość podstawowych funkcji i tabel),

  • Komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji z klientami,

  • Samodzielność i dobra organizacja pracy,

  • Zdolności do koordynowania kilku zadań jednocześnie.

  • Podstawowa znajomość obsługi programów graficznych np: Photoshop.

Mile widziane:

  • Znajomość programu CorelDRAW

  • Znajomość programu hafciarskiego Wilcom lub Easy Design

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (po okresie próbnym),

  • Pracę w godzinach 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku,

  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dynamicznej branży,

  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu,

  • Wynagrodzenie premiowane adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.

Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, komunikatywną i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV z dopiskiem "Pracownik ds. obsługi klienta".

Czekamy na Ciebie!

 

Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Łukawiec
Wymagania odnośnie kandydata
Wymagane umiejętności:
  • umiejętność efektywnej komunikacji: TAK
  • umiejętność pracy w zespole: TAK
  • umiejętność efektywnego planowania i wykorzystywania czasu: TAK
  • umiejętność działania pod presją czasu: TAK
  • umiejętność szybkiego uczenia się: TAK
  • sumienne wykonywanie zadań: TAK
Inne wymagane umiejętności: Obsługa programu graficznego np. PHOTOSHOP
Informacje o pracodawcy
Nazwa firmy/Pracodawcy: Mamy Styl Sp. z o.o.
Opis firmy: Od 15 lat zajmujemy się wykonywaniem haftów i nadruków na dzieży reklamowej dla firm. Mamy bazę stałych klientów i stale pozyskujemy nowych.
Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Łukawiec 751
Kod pocztowy: 36-004
Adres: Łukawiec
Adres email: mamystyl.pl@gmail.com
Informacje o sposobie aplikacji
Sposób aplikacji: email: mamystyl.pl@gmail.com
Lista ofert

Najnowsze oferty

Asystentka Pielęgniarki

Miejsce pracy: Lokalizacja: Norwegia, rożne miasta.

Nr ref.: OFERTA-16/01/2025/8469