It Support/helpdesk - OFERTA-25/03/2024/8137

Informacje podstawowe
Nr ref.wew: OFERTA-25/03/2024/8137
Data ważności od: 25-03-2024
Data ważności do: 30-04-2024
Dane oferty
Typ oferty: umowa o pracę
Stanowisko: It Support/helpdesk
Branża: IT
Zakres obowiązków:

Pracując na tym stanowisku będziesz:

  • Udzielać wsparcia technicznego użytkownikom i obsługiwać zgłoszenia w obszarze IT tj.: komputery, laptopy, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office,
  • Diagnozować i rozwiązywać problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym,
  • Przygotowywać nowe stanowiska pracy,
  • Instalować, konfigurować i aktualizować oprogramowania zgodnie z obowiązującymi zasadami,
  • Współpracować z zespołem administratorów przy rozbudowie systemów oraz ich bieżącej eksploatacji,
  • Prowadzić dokumentację techniczną,
  • Ewidencjonować zasoby informatyczne.
Oferujemy:

Warto do nas dołączyć, bo:

  • Oferujemy szerokie możliwości podnoszenia umiejętności, wpływające na rozwój kariery,
  • Ważna jest dla nas przyjazna atmosfera pracy, wspieramy się i lubimy dzielić się wiedzą,
  • Gwarantujemy profesjonalnie przygotowany proces onboardingu oraz pomoc we wdrożeniu w nasz system pracy,
  • Szkolimy się – zapewniamy m.in. dostęp do kilku popularnych platform szkoleniowych, a także pokrywamy koszty certyfikacji,
  • Posiadamy rozbudowany pakiet benefitów pracowniczych – dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, lekcje j. angielskiego, dofinansowanie do zakupu sprzętu i inne
  • Integrujemy się - co roku organizujemy dwie duże imprezy integracyjne, a także pomniejsze spotkania zespołów i wycieczki,
  • Mamy prywatny parking dla pracowników firmy,
  • Zachowujemy work/life balance.
Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Rzeszów
Wymagania odnośnie kandydata
Wymagane umiejętności:
  • Kategoria B: TAK
Inne wymagane umiejętności: Warto do nas dołączyć, bo:
Oferujemy szerokie możliwości podnoszenia umiejętności, wpływające na rozwój kariery,
Ważna jest dla nas przyjazna atmosfera pracy, wspieramy się i lubimy dzielić się wiedzą,
Gwarantujemy profesjonalnie przygotowany proces onboardingu oraz pomoc we wdrożeniu w nasz system pracy,
Szkolimy się – zapewniamy m.in. dostęp do kilku popularnych platform szkoleniowych, a także pokrywamy koszty certyfikacji,
Posiadamy rozbudowany pakiet benefitów pracowniczych – dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, lekcje j. angielskiego, dofinansowanie do zakupu sprzętu i inne
Integrujemy się - co roku organizujemy dwie duże imprezy integracyjne, a także pomniejsze spotkania zespołów i wycieczki,
Mamy prywatny parking dla pracowników firmy,
Zachowujemy work/life balance.
Wymagane doświadczenie: 1 (lata)
Informacje o pracodawcy
Nazwa firmy/Pracodawcy: Ideo Sp. z o. o.
Opis firmy: Ideo Software Posiadamy kompetencje, które pozwalają nam kompleksowo realizować złożone projekty IT. Wdrażamy intranety, systemy obiegu dokumentów i informacji (systemy typu workflow), platformy e-learningowe, programy lojalnościowe i partnerskie, sklepy internetowe, platformy B2B i wiele innych. Te dedykowane aplikacje internetowe tworzone są od podstaw jako odpowiedź do indywidualnych potrzeb Klienta, pod dyktando potrzeb i oczekiwań danego projektu. Do naszych głównych technologii zaliczamy .NET, PHP, Laravel, TypeScript, Node.JS, Vue.js, React.js, Swift, Java, Kotlin oraz Flutter. Chcesz wiedzieć, jak pracujemy i jakie wartości są dla nas szczególnie istotne? Sprawdź naszą stronę www.kariera.ideo.pl
Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-234
Adres: ul. Nad Przyrwą 13
Informacje o sposobie aplikacji
Sposób aplikacji: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swoich aplikacji
Link do strony rekrutacji: https://ikariera.traffit.com/public/form/a/70?uid=WWl0Y2t2MUFWU0g1eGwweGhBVy9sQT09
Lista ofert

Najnowsze oferty