#PASZPORT KARIERY

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w unikatowym programie rozwojowym #PASZPORT KARIERY?

 

3 kroki = 3 możliwości = 3 korzyści:

 

1. Spotkasz się z Doradca Zawodowym, który:

# przeprowadzi analizę Twoich kompetencji

# skonsultuje Twoje CV

# przygotuje do rozmowy kwalifikacyjnej

# podpowie jak szukać pracy

# udzieli informacji jak krok po kroku założyć własną firmę

# wskaże możliwości rozwoju osobistego i zawodowego

 

2. Zbadasz swoje kompetencje za pomocą indywidualnego narzędzia i otrzymasz przejrzysty raport, który będziesz mógł pochwalić się na rozmowie z potencjalnym pracodawcą

 

Zarejestruj się na platformie: https://diagnozakompetencji.ur.edu.pl/Zaloguj

 

 

3. Weźmiesz udział w szkoleniach z umiejętności miękkich i przedsiębiorczości, które pomogą w znalezieniu pracy

 

 

Jak się zapisać?

 

1. Zapoznaj sie z regulaminem projektu: Regulamin projektu,

 

2. Wypełnij krótki formularz zgłoszeniowy: https://rekrutacja.ur.edu.pl/powern2/formularz.php


3. Poczekaj na kontakt z naszej strony w celu umówienia się na podpisanie wymaganych dokumentów (w naszym biurze przed konsultacją lub tuż przed warsztatami)


4. Bądź przyjdź bezpośrednio do Biura Karier w budynku Biblioteki UR, ul. Pigonia 8 pok.10 i zgłoś chęć wzięcia udziału w projekcie Doradcy Zawodowemu

 

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod nr 17 872 10 27 lub mail: paszportkakriery@ur.edu.pl

 

To proste – naprawdę warto!