Asystent/ka ds. administracyjnych. - OFERTA-21/10/2025/8801

Informacje podstawowe
Nr ref.wew: OFERTA-21/10/2025/8801
Data ważności od: 16-10-2025
Data ważności do: 31-10-2025
Dane oferty
Typ oferty: umowa o pracę
Stanowisko: Asystent/ka ds. administracyjnych.
Branża: Administracja biurowa
Zakres obowiązków:
  • Obsługa obiegu dokumentów kadrowo-płacowo-księgowych, w tym kompletowanie pełnej dokumentacji od zleceniobiorców i podwykonawców organizacji
  • Wsparcie w efektywnym rozliczaniu współpracowników i podwykonawców;
  • Kompletowanie dokumentów i porządkowanie danych na potrzeby procesów kadrowo-płacowo-księgowych oraz prawnych świadczonych dla organizacji przez zewnętrzne podmioty (biura rachunkowoksięgowe, kancelarie prawne i inne wyspecjalizowane „podmioty BPO”)
  • Wsparcie zarządu w komunikacji z kontrahentami, urzędami orz instytucjami zewnętrznymi (sekretariat)
  • Zbieranie i nadzorowanie zbierania danych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
  • Organizowanie stanowiska pracy zespołu badawczego Agencji oraz pracowników spółek powiązanych Grupy WW, w tym przestrzeganie zasad BHP, ppoż. i ochrony środowiska, a także poufności i bezpieczeństwa danych (RODO) oraz bezpieczeństwa informatycznego.
  • Rozliczanie projektów, zarządzanie i koordynowanie pracy zespołów, opracowywanie dokumentacji, umów i zapytań ofertowych, kontakt z wykonawcami, partnerami strategicznymi grupy spółek powiązanych oraz podwykonawcami;
  • Współpraca z innymi osobami z innymi działami oraz Klientami w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami office asystenta
Oferujemy:
  • Laptop służbowy
  • Telefon służbowy
  • Dostęp do systemów Bitrix24 oraz Trello
  • Budżet operacyjny na działania – do ustalenia
  • Budżet na szkolenia do wykorzystania w cyklu rocznym (tematyka kompatybilna z potrzebami firmy)
Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Rzeszów
Wymagania odnośnie kandydata
Inne wymagane umiejętności: -Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, prawo, finanse i rachunkowość)
-Preferowany stopień niepełnosprawności Lekki/umiarkowany
-Dbałość o dobre imię i prestiż firmy oraz kształtowanie właściwej atmosfery w pracy;
-Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków;
-Bieżące informowanie zarządu oraz managementu o stanie prowadzonych spraw;
-Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy;
-Współpraca przy organizacji webinariów oraz prowadzenie webinarów;
-Organizacja konferencji stacjonarnych oraz online
-Wyszukiwanie dotacji dla spółek z grupy spółek powiązanych;
Dodatkowe umiejętnosci:

Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie atutem

Informacje o sposobie aplikacji
Sposób aplikacji: Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." Nadesłanie ofert CV na adres email: biuro@grupaww-govtech.pl Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Lista ofert

Najnowsze oferty

Event Manager

Miejsce pracy: Rzeszów

Nr ref.: OFERTA-20/10/2025/8800