Momenty przełomowe takie jak nowy rok – pomagają się zmobilizować do wprowadzenia pozytywnych zmian w życiu. Jak zabrać się do poszukiwań, by maksymalnie zwiększyć swoją szansę na nową pracę?
SZUKANIE PRACY OD POCZĄTKU ROKU – JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ?
Żeby nie stracić zapału już po pierwszym tygodniu nowego roku, dobrze jest też ułożyć sobie plan działania. Nie powinien być przeładowany. Możesz na przykład założyć, że codziennie poświęcisz 15 minut na przeglądanie ofert lub wysyłanie dokumentów aplikacyjnych, najlepiej zawsze dokładnie o tej samej porze. Dzięki temu szukanie pracy stanie się rytuałem, istotnym elementem dnia.
Przygotowanie nowego lub odświeżenie obecnego CV powinno być jednym z pierwszych kroków w czasie szukania pracy. Warto spotkać się ze Doradca Zawodowym Biura Karier UR, który:
# przeprowadzi analizę Twoich kompetencji
# przygotuje do rozmowy kwalifikacyjnej
# podpowie jak szukać pracy
# udzieli informacji jak krok po kroku założyć własną firmę
# wskaże możliwości rozwoju osobistego i zawodowego
Gdy będziemy wiedzieć, czego się spodziewać, stres związany z braniem udziału w rekrutacjach zmniejszy się, a skuteczność w znalezieniu pracy na pewno wzrośnie.
Jak się umówić na spotkanie z doradcą zawodowym?
Wystarczy wysłać email na adres: doradztwozawodowe@ur.edu.pl lub zadzwonić pod nr 17 872 10 27 i zgłosić chęć udziału w spotkaniu.
W e-mailu zwrotnym lub podczas rozmowy telefonicznej otrzymasz szczegóły dotyczące spotkania i potwierdzenie terminu konsultacji. Zapraszamy! Spotkania odbywają się w siedzibie Biura Karier UR lub ONLINE.
Możesz także skorzystać z formularza kontaktowego na stronie: https://biurokarier.ur.edu.pl/doradztwo_zawodowe.html