Stażysta Ds. Obsługi Sklepu Internetowego - OFERTA-24/10/2025/8807

Informacje podstawowe
Nr ref.wew: OFERTA-24/10/2025/8807
Data ważności od: 23-10-2025
Data ważności do: 30-11-2025
Dane oferty
Typ oferty: staż
Stanowisko: Stażysta Ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Branża: Inne
Zakres obowiązków:

Jakie będą Twoje główne zadania?

  • Tworzenie i zarządzanie ofertami produktowymi w zewnętrznych kanałach sprzedaży;  
  • Techniczna obsługa kampanii promocyjnych - wprowadzanie cen i ustawień zgodnie z otrzymanymi założeniami od działów odpowiedzialnych;
  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń od klientów wewnętrznych dotyczących działania sklepu internetowego (np. błędy, potrzeby rozwojowe, zmiany w funkcjonalnościach);
  • Tworzenie i przekazywanie zgłoszeń do dostawców systemów e-commerce oraz innych partnerów technologicznych (np. firmy kurierskie, platformy sprzedażowe);
  • Monitorowanie statusu zgłoszeń, testowanie wdrożonych zmian i komunikacja z zespołami odpowiedzialnymi za ich realizację;
  • Aktualizacja i edycja treści na stronach sklepów (banery, treści statyczne, informacje produktowe);
  • Konfiguracja funkcjonalności sklepu za pomocą panelu administracyjnego;  
  • Monitorowanie i optymalizacja działania platformy e-commerce;  
  • Kompleksowa, jakościowa obsługa klienta, z uwzględnieniem klienta zagranicznego;
  • Raportowanie wyników działań marketingowych i sprzedażowych.
Oferujemy:

Co oferujemy?

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznym zespole e-commerce;
  • Wsparcie i mentoring od doświadczonych specjalistów;
  • Udział w ciekawych projektach;
  • Przyjazną atmosferę i kulturę pracy nastawioną na rozwój;
  • Płatny staż na okres minimum 3 miesięcy;
  • Pracę stacjonarną (biuro w Rzeszowie);
  • Brak dress code'u.
Kraj: Polska
Miejscowość: Rzeszów
Wymagania odnośnie kandydata
Wymagane umiejętności:
  • umiejętność efektywnego planowania i wykorzystywania czasu: TAK
  • sumienne wykonywanie zadań: TAK
Inne wymagane umiejętności: Czego od Ciebie oczekujemy?

- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, Power Point);
- Umiejętność analizowania danych i wyciągania na ich podstawie wniosków;
- Podstawowa znajomość i umiejętność obsługi środowiska e-commerce, tj. Platformy marketplace, platformy sklepowej, zaplecza technicznego;
- Umiejętność priorytetyzowania zadań;
- Otwartość na naukę, nowe narzędzia i przyjmowanie informacji zwrotnej.
Dodatkowe umiejętnosci:

Mile widziana znajomość podstaw Google Analytics i Looker Studio.

Informacje o pracodawcy
Nazwa firmy/Pracodawcy: Cocolita.pl
Opis firmy: Cocolita.pl to jedna z największych drogerii internetowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku kosmetycznym. W naszej ofercie znajduje się ponad 20 000 produktów, a w 2024 roku zrealizowaliśmy ponad milion zamówień! Miesięcznie naszą stronę odwiedza ponad milion użytkowników, dodatkowo - możemy pochwalić się półmilionową liczbą obserwujących na kanałach Social Media!
Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-604
Adres: Wrzosowa 36
Informacje o sposobie aplikacji
Sposób aplikacji: Poprzez formularz na stronie Burda Media Polska. Link do oferty poniżej.
Link do strony rekrutacji: https://burdamedia.traffit.com/public/an/e5c61cdd1a020ee918b6028f497095e537666f3d
Lista ofert

Najnowsze oferty