Accounting Clerk - OFERTA-04/07/2025/8680

Informacje podstawowe
Nr ref.wew: OFERTA-04/07/2025/8680
Data ważności od: 04-07-2025
Data ważności do: 31-07-2025
Dane oferty
Typ oferty: kontrakt
Stanowisko: Accounting Clerk
Branża: Usługi
Zakres obowiązków:

Key Responsibilities:

  • Maintain strong relationships with vendors, customers, and internal departments (Sales, Operations, Brokerage, HR)

  • Respond to inquiries and emails (including payment status updates and paperwork requests) 

  • Upload and audit invoices on customer portals

  • Prepare monthly journal entries and reports

  • Support other accounting tasks as assigned by the department manager

Oferujemy:

What We Offer:

  • Stable form of cooperation: Employment Contract or B2B

  • Modern office in a convenient location in Rzeszów

  • A chance to grow and gain new experience in a fast-growing international company

  • Supportive, inclusive culture that values innovation and continuous improvement

And much more!

Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Rzeszów
Wymagania odnośnie kandydata
Wymagane umiejętności:
  • umiejętność efektywnej komunikacji: TAK
  • umiejętność pracy w zespole: TAK
  • umiejętność efektywnego planowania i wykorzystywania czasu: TAK
  • umiejętność działania pod presją czasu: TAK
  • umiejętność szybkiego uczenia się: TAK
  • umiejętność prezentacji na forum publicznym: NIE
  • sumienne wykonywanie zadań: TAK
  • Kategoria A: NIE
  • Kategoria B: NIE
Inne wymagane umiejętności: Fluent in English (C1 level)—verbal and written
Availability to work in evening hours: 2PM - 11PM (with 1-hour lunch break)
Strong computer skills: MS Excel, Word, Outlook, and operational/accounting software
Highly organized with the ability to manage large volumes of documents efficiently
Analytical thinking and attention to detail
Able to perform under pressure and adapt in a fast-paced environment
Availability to work in evening hours: 2PM - 11PM (with 1-hour lunch break)
Positive, proactive, and collaborative approach to work
Dodatkowe umiejętnosci:

Nice to have: accounting experience

Wymagane doświadczenie: 1 (lata)
Informacje o pracodawcy
Nazwa firmy/Pracodawcy: AmeriPol Sp. z o.o.
Opis firmy: AmeriPol began in 2020 as a shared service center supporting companies in the St. Louis-based transportation industry. Our mission was clear: to build a more efficient, resilient, and cost-effective operation by tapping into Poland’s exceptional talent of motivated, highly educated professionals. Since then, we have quadrupled our headcount, established our own operational headquarters in Rzeszów, and opened new offices in Gdańsk and Bosnia and Herzegovina. By broadening the scope of our services we provide, we’ve supported diverse businesses in trucking and logistics, freight brokerage, factoring, technology, insurance management, and e-commerce — delivering consistent, process-driven results that improve efficiency and drive savings for our partners.
Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-304
Adres: Sikorskiego 5A
Informacje o sposobie aplikacji
Sposób aplikacji: CV
Link do strony rekrutacji: https://form.erecruiter.pl/form/c1455d98a965469287f9c2c3b4072ffc
Lista ofert

Najnowsze oferty