Customer Support Internship - OFERTA-25/04/2025/8597

Informacje podstawowe
Nr ref.wew: OFERTA-25/04/2025/8597
Data ważności od: 24-04-2025
Data ważności do: 30-05-2025
Dane oferty
Typ oferty: staż
Stanowisko: Customer Support Internship
Branża: Handel
Zakres obowiązków:
  • Zapewnianie doskonałej obsługi i dbanie o satysfakcję naszych użytkowników_czek 
  • Błyskawiczne analizowanie i rozwiązywanie zapytań klientów_tek, oferując im skuteczne rozwiązania 
  • Utrzymywanie profesjonalnego kontaktu z klientami_tkami, proponując innowacyjne odpowiedzi na ich pytania i problemy 
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez pomoc klientom_tkom w kwestiach dotyczących naszej strony internetowej i oferowanych usług 
  • Bieżące reagowanie na maile i zgłoszenia, dbając o szybkie i efektywne odpowiedzi 
  • Współpracę z innymi działami firmy, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta 
  • Odbieranie telefonów i udzielanie pomocy w sprawach związanych z naszymi dobrami cyfrowymi i usługami 
Oferujemy:
  • Oferujemy płatny, trzymiesięczny staż w okresie lipiec - wrzesień 2025 
  • Możliwość przedłużenia współpracy po odbyciu stażu 
  • Dostaniesz wszystko, czego potrzebujesz do pracy, w tym służbowego laptopa i/lub telefon 
  • Możemy udostępnić wybrane przez Ciebie sprzęty ergonomiczne i elektroniczne takie jak podnóżki, piłki do siedzenia przy biurku, fotel i podpórkę pod plecy, monitor, podkładkę pod mysz, stację dokującą, mysz, klawiaturę i słuchawki 
  • Dbamy o work life fit i well-being naszego zespołu 
  • Dajemy możliwość realizacji własnych pomysłów i je doceniamy 
  • Wspieramy rozwój kompetencji, umożliwiamy udział w licznych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych w ramach Manager’s Academy oraz programu G2A for Learning & Development & Well-being. Działamy w oparciu o wartości DEI - Diversity, Equity & Inclusion (różnorodność, równość i włączenie) 
  • Wspieramy inicjatywy oddolne, angażujemy wspólnie się w działania charytatywne 
Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Rzeszów
Wymagania odnośnie kandydata
Wymagane umiejętności:
  • umiejętność efektywnej komunikacji: TAK
  • umiejętność pracy w zespole: TAK
  • umiejętność efektywnego planowania i wykorzystywania czasu: TAK
  • umiejętność działania pod presją czasu: TAK
  • umiejętność szybkiego uczenia się: TAK
  • umiejętność prezentacji na forum publicznym: TAK
  • sumienne wykonywanie zadań: TAK
Inne wymagane umiejętności: Jesteś studentem_tką lub absolwentem_tką kierunków związanych z zarządzaniem, marketingiem, obsługą klienta lub pokrewnych
Posiadasz umiejętność komunikacji, zarówno w formie pisemnej, jak i telefonicznej – potrafisz jasno i profesjonalnie rozmawiać z klientami_tkami
Dobrze radzisz sobie z rozwiązywaniem problemów i szukaniem efektywnych rozwiązań w różnych sytuacjach
Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie minimum B2, zarówno w mowie jak i w piśmie
Masz chęć do nauki i rozwijania swoich umiejętności w zakresie obsługi klienta oraz zarządzania zapytaniami
Zwracasz uwagę na szczegóły i dbasz o wysoką jakość obsługi klienta
Jesteś osobą otwartą, proaktywną, potrafiącą współpracować z innymi działami w firmie
Informacje o pracodawcy
Nazwa firmy/Pracodawcy: G2A.COM
Opis firmy: G2A.COM to największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką. Na naszej platformie ponad 30 milionów osób ze 180 krajów kupiło już przeszło 100 milionów cyfrowych przedmiotów. Dlaczego? Sprzedawcy z całego świata prezentują u nas bogatą ofertę ponad 75 tysięcy cyfrowych kodów do gier, oprogramowania, kart podarunkowych, subskrypcji, DLC, przedmiotów w grach i zróżnicowanej cyfrowej rozrywki. Jesteśmy bezpieczną platformą zakupową, gdzie sprzedawcy gwarantują natychmiastową dostawę.
Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-205
Adres: Warszawska 18
Informacje o sposobie aplikacji
Sposób aplikacji: https://g2a.elementapp.ai/application/v2/5b3418c7-9760-48a4-84b6-f3f6faa158f8/40ec9874-5fe8-41ce-aa78-be286f295549?source=ef102256-6220-4763-ab8e-60a9079a5a93
Lista ofert

Najnowsze oferty