Nazwa firmy: |
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o. |
Branża działalności: |
Call Center |
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.,należy do firmy Transcom Worldwide — globalnego lidera najbardziej dynamicznie rozwijającego się sektora gospodarki - BPO (Business Proces Outsourcing) oraz dostawcy usług w dziedzinie outsourcingu, który koncentruje się całkowicie na klientach i ich obsłudze.
Posiadamy 53 oddziały w 21 krajach na świecie. Nasi Konsultanci obsługują codziennie ponad 600.000 Klientów w 33 językach. Transcom we wszystkich swoich placówkach zatrudnia ponad 30 000 pracowników z ponad 100 narodowości dostarczając usług w 33 językach dla ponad 400 klientów.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o., laureat programu Inwestor w Kapitał Ludzki oraz nagrody Outsourcing Stars 2015, działa w Polsce w trzech lokalizacjach – w Olsztynie od 2003 roku, Gdańsku od 2007 roku i od czerwca 2016 w Białymstoku. W swoich placówkach zatrudnia prawie 1200 konsultantów, którzy oferują Klientom operującym w Polsce i za granicą wsparcie CRM w piętnastu językach, m.in niemieckim, angielskim, francuskim, polskim i językach skandynawskich.
Transcom Polska dba o ciągły rozwój, tworząc hub językowy w swoich polskich lokalizacjach, chce jak najlepiej wspierać swoich międzynarodowych klientów. Gdańsk, Olsztyn i Białystok, w których zlokalizowane są nasze Oddziały, oferują liczne ośrodki akademickie, wiele atrakcji turystycznych oraz wysoki standard życia. Są przykładem miast dysponujących bogatą bazą wysoko wykwalifikowanych kandydatów, którzy płynnie posługują się m.in językiem angielskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, francuskim i włoskim, a także językami skandynawskimi.
Jeżeli zaczynasz swoją karierę zawodową i nie masz jeszcze doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy. Nasz program szkoleń wstępnych pozwoli Ci szybko odnaleźć się w nowej roli.
Jeśli pracowałeś już w innych miejscach i chcesz dalej rozwijać swoje umiejętności – u nas masz taką możliwość. Naszym pracownikom zapewniamy potwierdzone certyfikatami cykliczne szkolenia z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, wiedzy produktowej itp.