Danish Customer Service Advisor - OFERTA-08/10/2019/5299

Informacje podstawowe
Nr ref.wew: OFERTA-08/10/2019/5299
Data ważności od: 08-10-2019
Data ważności do: 21-10-2019
Dane oferty
Typ oferty: umowa o pracę
Stanowisko: Danish Customer Service Advisor
Branża: IT
Zakres obowiązków:
What will you do?

After an induction training you will be able to:

 

  • handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer
  • analyze and resolve most common enquiries using step-by-step solutions provided to you
  • deliver high quality standard service to customers
  • cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues
Oferujemy:
What we offer?

Atmosphere

  • Working with great people and in legendary atmosphere
  • No formal dress code
  • Annual family picnics
  • Unforgettable integrational events
  • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects
  • We value and respect diversity in terms of gender, nationality, roles, age, interests
  • Internal celebration initiatives: Children's Day, St. Nicholas Day and many more
  • Supporting employees' hobbies: Business Run, e-sport games, basketball, volleyball

 

Development

  • Development in expert or leader competencies
  • Broad training offer with possible co-funding
  • Access to Harvard Business Review knowledge base
  • Introduction plan for new employees and Buddy Initiative
  • A wide range of instructor-led and e-learning trainings
  • Co-financing for post-graduate studies and courses
  • Many companies under one roof / internal headhunters
  • Internal development events: conferences, meetings, communities
  • Education First platform for learning English online

 

Benefits

  • Bonuses, including those for new employees recommendation
  • Additional life insurance
  • Attractive package of extra benefits of your choosing (fitness, gym, cinema, etc.)
  • Disability inclusion, assistive technologies, reasonable accommodations
  • Private medical care for you and your family
  • Bicycle parking and carpooling options
  • Free coffee, water, milk and wide range of teas
  • Anti-smog plants in offices
  • Car leasing
Kraj: Polska
Województwo: Małopolskie
Miejscowość: Kraków
Wymagania odnośnie kandydata
Wymagane umiejętności:
  • umiejętność efektywnej komunikacji: TAK
  • umiejętność pracy w zespole: TAK
  • sumienne wykonywanie zadań: TAK
Inne wymagane umiejętności: Who are we looking for?
Before you start our induction training we will check if you have:
very good Danish language skills
good English language skills
pro client attitude and communication skills
basic experience in Windows 7 and MS Office
customer service experience (is an asset but is not necessary)
team player, problem solving attitude and efficient task management skills
Informacje o pracodawcy
Nazwa firmy/Pracodawcy: Capgemini Polska Sp. z o.o.
Opis firmy: Capgemini jest jedną z największych firm świadczących zintegrowane usługi doradcze, informatyczne i outsourcingowe. Jako pracodawca oferuje rozwój w międzynarodowym środowisku, w interdyscyplinarnych zespołach ekspertów, którzy wspólnie z klientami pracują nad biznesowymi technologicznymi rozwiązaniami wspierającymi ich działalność. Capgemini jest globalną organizacją, która zatrudnia 140 tys. pracowników w 44 krajach. W Polsce nasz zespół liczy ponad 6000 pracowników. Biura Capgemini znajdują się w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Opolu i Wrocławiu.
Kraj: Polska
Województwo: Mazowieckie
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-807
Adres: Al. Jerozolimskie 96
Informacje o sposobie aplikacji
Lista ofert

Najnowsze oferty

Programista Php

Miejsce pracy: Brzeźnica

Nr ref.: OFERTA-07/10/2019/5298

Referent/księgowy/a

Miejsce pracy: Rzeszów

Nr ref.: OFERTA-02/10/2019/5297