Koordynator Ds. Serwisu I Obsługi Klienta - OFERTA-06/11/2018/4729

Informacje podstawowe
Nr ref.wew: OFERTA-06/11/2018/4729
Data ważności od: 06-11-2018
Data ważności do: 31-01-2019
Dane oferty
Typ oferty: umowa o pracę
Stanowisko: Koordynator Ds. Serwisu I Obsługi Klienta
Branża: Inżynieria/Technika
Zakres obowiązków:

 

Dla rozpoznawanej firmy produkcyjnej o globalnym zasięg poszukujemy komunikatywnej i samodzielnej osoby na stanowisko Koordynatora ds. serwisu i obsługi klienta.

Główne zadania na stanowisku:

·         Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń serwisowych, kontakt z klientami zgłaszającymi usterki

·         Organizacja wysyłek i transportu

·         Tłumaczenia dokumentów, przygotowywanie dokumentacji transportowej

·         Wsparcie serwisu, pomoc w bieżących sprawach organizacyjnych dotyczących serwisu i montażu

 

·         Współpraca z innymi działami firmy (m.in. działem handlowym i działem produkcji)

 

Oferujemy:

Oferujemy

  • Stałą i stabilną pracę w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. laptop i telefon)
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego
  • Szkolenie wstępne przygotowujące do pracy na stanowisku
  • Ciekawą i pełną codziennych wyzwań pracę w niekorporacyjnej i przyjaznej atmosferze

 

Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: okolice Łańcuta
Wymagania odnośnie kandydata
Wymagane umiejętności:
  • umiejętność efektywnej komunikacji: TAK
  • umiejętność pracy w zespole: TAK
  • umiejętność efektywnego planowania i wykorzystywania czasu: TAK
  • umiejętność szybkiego uczenia się: TAK
  • sumienne wykonywanie zadań: TAK
Inne wymagane umiejętności: Oczekiwania wobec kandydatów
• Bardzo dobra znajomość języka polskiego, angielskiego i rosyjskiego (w mowie i w piśmie) – warunek konieczny. Praca zakłada kontakt z rosyjskojęzycznymi, anglojęzycznymi i polskojęzycznymi klientami
• Rozwinięte umiejętności komunikacyjne - umiejętność prowadzenia rozmów z klientami, samodzielność, rzetelność, opanowanie, systematyczność
• Mile widziane doświadczenie w obszarze logistyki/ obsługi klienta/ transportu i spedycji
Informacje o pracodawcy
Nazwa firmy/Pracodawcy: AXAMO RECRUITMENT Sp. z o.o.
Opis firmy: AXAMO RECRUITMENT to agencja zatrudnienia (nr certyfikatu 10825) specjalizująca się w rekrutacjach stałych. Realizujemy projekty na stanowiska menedżerskie, specjalistyczne oraz techniczne dla krajowych firm produkcyjnych i usługowych. Jesteśmy łowcami talentów, którzy docierają do najlepszych kandydatów na rynku. Z uwagą słuchamy ich oczekiwań i potrzeb, dzięki czemu potrafimy skutecznie pomóc im w znalezieniu wymarzonej pracy i realizacji celów zawodowych.
Kraj: Polska
Województwo: Podkarpackie
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-016
Adres: ul. Hoffmanowej 19
Informacje o sposobie aplikacji
Sposób aplikacji: Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikowania poprzez formularz aplikacyjny: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Koordynator-ds-serwisu-i-obslugi-klienta/5186-3327-25-bk1-2560.html Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
Link do strony rekrutacji: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Koordynator-ds-serwisu-i-obslugi-klienta/5186-3327-25-bk1-2560.html
Lista ofert

Najnowsze oferty