Payroll Analyst With German - OFERTA-07/08/2018/4588

Informacje podstawowe
Nr ref.wew: OFERTA-07/08/2018/4588
Data ważności od: 07-08-2018
Data ważności do: 31-08-2018
Dane oferty
Typ oferty: umowa o pracę
Stanowisko: Payroll Analyst With German
Branża: Administracja biurowa
Zakres obowiązków:

 

Responsibilities:

 

 

·       Delivering an accurate and compliant payroll for our team members and retirees in Germany.

 

·       Providing support internally to our team members, managers, and local HR Business Partners by addressing inquiries via phone, email and other methods.

 

·       Auditing data and check for completeness and consistency proactively.

 

·       Analysing root cause for data issues and update processes to eliminate these issues

 

·       Running regular administrative tasks on HRIS systems.

 

·       Analysing root causes of HRIS issues as they arise; working directly with the Human Resources community to ensure issues are resolved and root causes identified and gaps closed.

 

·       In conjunction with a global HRIS team, providing general support for HRIS systems migrations, upgrades, and enhancements.

 

·       Developing and deliver HR systems and process training to end users who may coordinate or process.

 

·       Developing and maintaining business processes and application documentation.

 

·       Supporting other Global HRSSC Team members where needed.

 

 

 

 

 

Requirements:

 

 

 

 

 

 

 

       Fluent German and very good English

 

 

 

·       2+ years of experience in HR, especially in German Payroll

 

 

 

·       Practical knowledge of German Labour Law

 

 

 

·       College degree in Human Resources or an Information Technology or equivalent by experience

 

 

 

·       Highly proficient in MS Excel and Microsoft Office Products

 

 

 

·       Highly skilled in troubleshooting of complex issues, has to work directly with vendors on that

 

 

 

·       Proficient in problem solving and critical thinking, especially pertaining to data and systems

 

 

 

·       Experience extracting and analyzing report data from an ERP system

 

 

 

·       Strong understanding of HRIS database design, structure, functions and processes and experience with database tools

 

 

 

·       Effective organizational and interpersonal skills including written and verbal communication skills

 

 

 

·       Flexible schedule to accommodate global meetings; may require some international travel (10-20%)

 

 

 

Oferujemy:

 

·       Stimulating job in an international environment.

 

·       Excellent learning and development opportunities

 

·       Friendly and open atmosphere in the team.

 

·       Competitive salary as well as a package of benefits

 

Kraj: Polska
Miejscowość: Poznań
Informacje o pracodawcy
Nazwa firmy/Pracodawcy: Kennametal Polska sp. z o.o.
Opis firmy: Firma Kennametal została założona w 1938 r. Klienci z branży lotniczej, energetycznej, ogólnej, transportowej i prac ziemnych ufają innowacjom firmy Kennametal w zakresie materiałów, narzędzi i rozwiązań odpornych na zużycie. Firma Kennametal zatrudnia na całym świecie ponad 11 000 pracowników, którzy obsługują klientów w ponad 60 krajach. W roku podatkowym 2017 firma Kennametal odnotowała sprzedaż w wysokości 2,1 mld USD. Eksperci z trzech segmentów branżowych, tj. przemysłu, infrastruktury i WIDIA, pracują bezpośrednio w zakładzie klienta, aby rozwiązać problemy i zwiększyć produktywność.
Kraj: Polska
Województwo: Wielkopolskie
Miejscowość: Poznań
Kod pocztowy: 61-144
Adres: Bolesława Krzywoustego 7
Informacje o sposobie aplikacji
Sposób aplikacji: Are you interested in? Send your CV to: agata.kapuscinska@kennametal.com
Lista ofert

Najnowsze oferty